Το εναλλακτικό κάπνισμα “χτυπά” τα μίνι μάρκετ.
Μεταβολές στη συμπεριφορά των καταναλωτών ανέδειξαν τα πρόσφατα στοιχεία της Nielsen, σχετικά με το κανάλι του σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής.
Αναλυτικότερα, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τρεις στους τέσσερις πελάτες είναι γυναίκες, ηλικίας άνω των 35 ετών, δημιουργώντας ένα μέσο προφίλ της ελληνίδας αγοράστριας, ηλικίας 41 ετών. Σε σχέση με το προηγούμενο έτος, οι Έλληνες το 2018 επισκέφθηκαν λιγότερες φορές τα μίνι μάρκετ, τα καταστήματα ψιλικών και τα περίπτερα, καθώς ένα σημαντικό κομμάτι του αγοραστικού κοινού έχει στραφεί στα εναλλακτικά προϊόντα καπνίσματος.
Σημειώνεται επίσης ότι τον τελευταίο μήνα του έτους το 50% ψώνισε από 1-2 αλυσίδες σούπερ μάρκετ και το 11% από 5.
Τέλος, αναδείχτηκε και η σημασία που έχει για το λιανεμπόριο η χρήση των social media, καθώς μπορούν να επηρεάσουν πολύ εύκολα την απόφαση του σύγχρονου αγοραστή.