Οι νέες γενιές καταναλωτών και οι ανάγκες που δημιούργησε ο κορονοϊός έχουν ενισχύσει και μία νέα τάση για ευκολία στο φαγητό, με την κατηγορία του Ready to Eat (RTE) ή έτοιμου φαγητού να έχει ήδη αρχίσει να διαμορφώνει τα δεδομένα στο εξωτερικό, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό και μίνι μάρκετ.
Όταν λέμε Ready to Eat, εννοούμε κάθε είδους φαγητού που μπορεί να καταναλωθεί εύκολα και παντού, ενώ εξίσου ευέλικτη είναι και η αποθήκευσή του. Από έτοιμες σαλάτες και συσκευασμένα τοστ και σάντουιτς, τα οποία υπάρχουν ήδη και στην Ελλάδα, μέχρι κανονικές μερίδες φαγητού ή φρούτα κομμένα, όλα έτοιμα για κατανάλωση. Η άνεση και η διευκόλυνση του καταναλωτή είναι τα σημεία “κλειδιά” και για το λόγο αυτό, τα μίνι μάρκετ αποτελούν την πρώτη επιλογή για την αγορά τους. Οι millenials ψάχνουν να κερδίσουν χρόνο από τα πάντα και το ίδιο ισχύει και για το φαγητό τους, οπότε τα μικρά καταστήματα της γειτονιάς τους θεωρούνται η ιδανική λύση για την πώλησή τους. Ολόκληρη η ιδέα βασίζεται στο γεγονός ότι μπορεί ένας καταναλωτής να αγοράσει και να ικανοποιήσει γρήγορα την βασική ανάγκη του οργανισμού του, χωρίς όμως να κάνει εκπτώσεις και στην ποιότητά του. Στο πλαίσιο αυτό, τα έτοιμα γεύματα που περιλαμβάνουν συνδυασμούς π.χ. κρέατος και λαχανικών ή/και αμύλου ή/και πρωτεΐνης, έχουν ήδη να κερδίζουν θέση στα ράφια των μίνι μάρκετ του εξωτερικού, με πολλές “αλυσίδες” να επενδύουν προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι σύμφωνα με σχετική έρευνα της Nielsen είναι σημαντική ακόμη και η ξεχωριστή τοποθέτηση ενός τέτοιου ραφιού, το οποίο στα μεγαλύτερα καταστήματα μπορεί να μοιάζει και με ένα μικρό περίπτερο μέσα στο μίνι μάρκετ, το οποίο και αφορά μόνο αυτή την κατηγορία των προϊόντων.