Θετικές επιδόσεις παρουσίασε στο “κλείσιμο” του 2017, η ελληνική θυγατρική του κολοσσού των τροφίμων και ποτών, της Nestle Ελλάς, αφού αύξησε έστω και οριακά τις πωλήσεις της, εκμεταλλευόμενη τις νέες τάσεις στην εγχώρια αγορά.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα της Nestle Ελλάς, η εταιρεία ενίσχυσε τις πωλήσεις της στα 336 εκατ. ευρώ το 2017 έναντι 331 εκατ. ευρώ το 2016, αντιμετωπίζοντας έτσι εν μέρει και τη μείωση στα μικτά κέρδη, που ήταν αποτέλεσμα της αύξησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στον καφέ.
Η άνοδος στις πωλήσεις της εταιρείας, βασίστηκε σε κατηγορίες προϊόντων, όπως τα μαγειρικά και η σοκολάτα, αλλά και ο ελληνικός καφές, γεγονός που επιβεβαιώνει την τάση των τελευταίων ετών για μαγείρεμα στο σπίτι.
Τα ετήσια αποτελέσματα της, σχολίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Νίκος Εμμανουηλίδης, ο οποίος δήλωσε: «Μέσα στο απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον των τελευταίων ετών διατηρούμε την ανταγωνιστικότητά μας, επενδύοντας σημαντικά στην τοπική παραγωγική μας διαδικασία και τα εργοστάσιά μας, στην ποιότητα, τις μάρκες και τους ανθρώπους μας. Αν κάτι μας έμαθε η οικονομική κρίση, είναι να εστιάζουμε στα πιο σημαντικά. Για αυτόν τον λόγο επανεξετάζουμε διαρκώς τα κόστη και τις διαδικασίες μας, ώστε να μπορούμε να επενδύουμε στην ανάπτυξη και στο μέλλον. Προτεραιότητά μας παραμένει να δημιουργούμε προϊόντα υψηλής ποιότητας που να απαντούν στις ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή, μία συνταγή που αποδίδει διαχρονικά, καθώς βάζει τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Παράλληλα, διατηρούμε και ενισχύουμε τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές μας δράσεις, αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχει η δραστηριότητά μας για τη ζωή στις τοπικές κοινότητες».