Δύο Silver βραβεία και 1 Bronze απέσπασε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα SalesExcellence Awards 2021, ένα θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα των Πωλήσεων. Η ΑΒ κατέκτησε:
-Bronze βραβείο στην κατηγορία «Πωλήσεις μέσω Internet (e-Commerce)», για το ηλεκτρονικό της κατάστημα, το AB Eshop και τοAB app. Το ΑΒ Eshop αναβαθμίζεται συνεχώς για να εξυπηρετεί ακόμα περισσότερες περιοχές στην Ελλάδα, ενώ ενισχύεται με νέες υπηρεσίες και συνεργασίες με στόχο οι πελάτες της αλυσίδας έχουν στη διάθεσή τους περισσότερες λύσεις για την παράδοση και την παραλαβή των online παραγγελιών τους. Επιπλέον, την περασμένη χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος επιτάχυνε -με μια επένδυση άνω των 10 εκατ. ευρώ- τη δημιουργία του πρώτου υπερσύγχρονου AB HomeShopCenter, του κέντρου διανομής που εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, για την Αττική. Παράλληλα, το AB app, το οποίο αποτελεί το πρώτο mobilegroceryapp στην Ελλάδα, αξιοποιεί state-of-the-art τεχνολογία για να κάνει τα ψώνια από το supermarket πιο εύκολα.
-Silver βραβείο στην κατηγορία «Καινοτόμο Προϊόν / Υπηρεσία», για τα προϊόντα OceaniQ. Ησειρά απορρυπαντικών και καθαριστικών OceaniQ, χρησιμοποιεί αποκλειστικά οικολογικά μπουκάλια που προέρχονται από 100% ανακυκλωμένα αλιευτικά δίχτυα τα οποία αποβάλλονται στις θάλασσες και στους ωκεανούς. Επιπλέον, έχει vegan σύνθεση αλλά και αποτελεσματική καθαριστική δράση.
Παράλληλα, η σειρά OceaniQ χάρη στην καινοτόμα, eco-friendly συσκευασία της, το εικαστικό και το branding της οποίας δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία 2yolk, διακρίθηκε και στα Packaging Awards 2021 με το Silver βραβείο στην κατηγορία «Cleaning&DetergentAgents».