Μετά την μεγάλη έξαρση των online αγορών στην αρχή της πανδημίας υπάρχει πλέον μια σταθεροποίηση στους ψηφιακούς αγοραστές, αφού εδώ και 12 μήνες τα ποσοστά έχουν σταθεροποιηθεί σε 1 στους 4 χρήστες του διαδικτύου να αγοράζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα και 1 στους 10 να αγοράζει ηλεκτρονικά τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης. Σύμφωνα με τον κ. Δουκίδη, καθηγητή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Επιστημονικό σύμβουλο του ΙΕΛΚΑ, το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων επέδειξε ουσιαστική ετοιμότητα και υποδειγματική προσαρμογή στην εξυπηρέτηση ώστε να ανταπεξέλθει στον εξαπλάσιασμό των online παραγγελιών, αφού αναμένεται το 2021 οι διαδικτυακές πωλήσεις τροφίμων να ξεπεράσουν τα 250 εκατ. ευρώ. Βέβαια οι προκλήσεις θα ενταθούν το 2022 αφού οι διαδικασίες εξυπηρέτησης συνεχίζουν και έχουν υψηλά κόστη, υπάρχει πίεση για ταχύτερη εξυπηρέτηση (με την εμφάνιση αρκετών νέων εταιριών που ανταγωνίζονται στο «γρήγορο λιανεμπόριο» με την άμεση παράδοση πολλών καταναλωτικών προϊόντων που αφορούν το φαγητό και γενικά τα τρόφιμα) και τέλος η απαίτηση των καταναλωτών για πιο προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που ήδη τους προσφέρεται από μεγάλα οργανωμένα ηλεκτρονικά καταστήματα.