Η νέα γενιά καταναλωτών σε ολόκληρο τον κόσμο, έχει φέρει πολλές αλλαγές και στην αγορά των τροφίμων, καθώς η διατροφή τους δεν μοιάζει πια σε τίποτα με την αντίστοιχη της προηγούμενης χιλιετίας.
Το γρήγορο φαγητό έχει αρχίσει να ξεφεύγει από τη λογική του junk food και να στρέφεται περισσότερο προς τις πιο υγιεινές επιλογές, αλλά και ταυτόχρονα στην άμεση κατανάλωση. Η λογική “on the go” καθιερώνεται σιγά σιγά, αφού οι άνθρωποι έχουν πια ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο για οικογενειακό φαγητό στο σπίτι και οι ώρες δουλειάς είναι αυξημένες, όπως κατά ωράρια. Από τα ready to eat τρόφιμα, μέχρι το snacking, που έχει ως βασικό κανάλι πώλησης της μικρή λιανική, τα προϊόντα που μπορούν να αντικαταστήσουν γεύματα και να καταναλωθούν ακόμη και στο δρόμο, εμφανίζουν νέα “δυναμική”. Ενδεικτικά είναι και τα στοιχεία από την αγορά των Go Breakfast Products, των προϊόντων πρωϊνού δηλαδή, που είναι ιδανικά για όσους δεν διαθέτουν το χρόνο να φτιάξουν το πρωϊνό τους στο σπίτι. Οι παγκόσμιες έρευνες σημειώνουν ότι ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης τους θα ξεπεράσει το 4% μέχρι και το 2028, οπότε και εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε περίπου 1,768 δισεκατομμύρια δολάρια.
Γενικότερα πάντως, τα on the go προϊόντα αυξάνονται με γοργούς ρυθμούς και ενισχύουν τη θέση τους στα ράφια και τα ψυγεία των μίνι μάρκετ. Η ζήτηση και σε αυτή την κατηγορία μάλιστα, αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται τα επόμενα χρόνια και οι επαγγελματίες του κλάδου, οφείλουν να επενδύσουν προς αυτή την κατεύθυνση.