Τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας της πανδημίας, το delivery μπήκε δυναμικά στην καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών, όχι μόνο στην περίπτωση παραγγελίας φαγητού αλλά και στην περίπτωση των αγορών από τα σούπερ μάρκετ. Αρκετοί είναι και οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής που προσφέρουν ανάλογες υπηρεσίες, όμως στο εξωτερικό η παράδοση κατ’ οίκον έχει περάσει σε άλλο επίπεδο.
Η γνωστή αλυσίδα Walmart ανακοίνωσε πρόσφατα μια νέα υπηρεσία, που ονομάζεται InHome, με την οποία οι συνδρομητές, με ένα επιπλέον κόστος, δεν παραλαμβάνουν απλώς τα ψώνια στην πόρτα τους αλλά μέσα στο σπίτι ή στο γκαράζ τους. Οι υπάλληλοι, με ένα ειδικά σχεδιασμένο «έξυπνο» σύστημα ξεκλειδώματος μπορούν να έχουν πρόσβαση στο σπίτι και να τοποθετήσουν τα ψώνια ακόμα και στο ψυγείο. Το κόστος της υπηρεσίας ανέρχεται περίπου στα 138 δολάρια το χρόνο και ήδη έχει εξαπλωθεί σε αρκετές περιοχές των ΗΠΑ.