Αρκετοί είναι πλέον οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής που έχουν επενδύσει στο delivery, καθώς, από την αρχή της πανδημίας μέχρι σήμερα, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών επιθυμεί να παραλαμβάνει τα ψώνια στο σπίτι.
Στο μεταξύ, οι μεγάλες εταιρείες στην κατηγορία, συνεχίζουν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους, ασκώντας σημαντικές πιέσεις στα μίνι μάρκετ. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Wolt προχώρησε στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της μετατρέποντας το ωράριο λειτουργίας της σε 24ωρο, καθημερινά και τα Σαββατοκύριακα. Πλέον οι πελάτες της εταιρείας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά μπορούν να παραγγέλνουν από τα καταστήματα, κάθε στιγμή της ημέρας αλλά και της νύχτας.
Οι συναλλαγές στη Wolt γίνονται με κάρτα ή με μετρητά, με τους πελάτες να μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί. Επιπλέον, το menu συνοδεύεται από φωτογραφίες απλοποιώντας τις αγορές, ενώ μέσω του live tracking της εφαρμογής παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο.