Μετά το e-food, εθελοντικά συμμετέχει και η Wolt Market στην κυβερνητική πρωτοβουλία για το «Καλάθι του Νοικοκυριού», ένα μέτρο που στοχεύει στην καταπολέμηση του κύματος ανατιμήσεων στην ευρύτερη αγορά και στην συγκράτηση του πληθωρισμού, κατευθύνοντας πρακτικά τους καταναλωτές στα μεγάλα σούπερ μάρκετ εις βάρος της μικρής λιανικής.
Το «Καλάθι του Νοικοκυριού» της Wolt Market θα αριθμεί 57 προϊόντα, τα οποία θα είναι στην συντριπτική τους πλειονότητα επώνυμα. Οι πελάτες της εταιρείας θα μπορούν να τα προμηθεύονται όλες τις ημέρες της εβδομάδας, από τις 08:00 έως τις 00:00, εντός περίπου 30 λεπτών στην πόρτα τους. Σημειώνεται ότι ήδη από την 1η Οκτωβρίου 2022, η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά. Αυτή η ενέργεια αφορούσε σε 1.500 κωδικούς προϊόντων όπως γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, λαχανικά, απορρυπαντικά, καθώς κι άλλες κατηγορίες προϊόντων, σε όλα τα καταστήματα Wolt Market σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.