Πολλοί είναι οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής που έχουν επενδύσει στην κατηγορία των ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων, προκειμένου να αυξήσουν τα κέρδη τους, καθώς οι εν λόγω κωδικοί παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση εν μέσω κορονοϊού παρά το υψηλότερο αντίτιμο που συνήθως τους συνοδεύει.

Είναι χαρακτηριστικό ότι έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών έδειξε ότι κυριαρχεί το καταναλωτικό κίνημα “Made in Greece“, αφού σχεδόν 8 στους 10 δηλώνουν πως προτιμούν τα ελληνικά προϊόντα. Σύμφωνα με τα στοιχεία, σχεδόν το 80% των ερωτηθέντων απάντησε ότι προτιμά να αγοράζει στα καταστήματα πώλησης τροφίμων τα ελληνικά προϊόντα από τα εισαγωγής, ενώ πιστεύει ότι υπάρχει στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ελληνικής παραγωγής. Παράλληλα, η πλειοψηφία επιθυμεί να αναγράφεται στη συσκευασία ότι ένα προϊόν είναι ελληνικής παραγωγής, με το 62% να πιστεύει ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν καλύτερη ασφάλεια και ποιότητα. Τέλος, περίπου το 90% πιστεύει ότι προτιμώντας ελληνικά προϊόντα στηρίζει την παραγωγή της χώρας και ότι με αυτό τον τρόπο βοηθά στη μείωση της ανεργίας.