Αρκετές αλλαγές έχουν παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία των snacks, η οποία αποτελεί ένα δυνατό “χαρτί” για μίνι μάρκετ και περίπτερα.
Κυρίαρχη τάση αποτελούν τα snacks με υπερτροφές, καθώς στη χώρα μας έχουν κυκλοφορήσει αναρίθμητοι κωδικοί μπισκότων με ταχίνι, φιστικοβούτυρο, μέλι και άλλες υπερτροφές, που συνδυάζονται συνήθως με βρώμη. Ταυτόχρονα, έδαφος κερδίζουν και τα snack από αποξηραμένα φρούτα και οι μπάρες υπερτροφών χωρίς ζάχαρη. Δυναμική παρουσία έχει αποκτήσει κι η μαύρη σοκολάτα, που ταυτίζεται στη συνείδηση των καταναλωτών με μία πιο υγιεινή επιλογή σε σχέση με τη σοκολάτα γάλακτος. Τα μούρα είναι από τις πιο διάσημες τροφές στην κατηγορία των superfoods, καθώς στο σύνολό τους χρησιμοποιούνται κατά κόρον σε γλυκά snack και στην Ελλάδα. Τα superfoods περιέχουν μια ασυνήθιστα υψηλή ποσότητα σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και μέταλλα και συμβάλλουν στην καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, οι Έλληνες τα επιλέγουν σταθερά, κυρίως, όταν πρόκειται να προμηθευτούν γλυκά snacks.
Παράλληλα, οι σύγχρονοι καταναλωτές, κυρίως οι νεότεροι απαιτούν όλο και λιγότερη ζάχαρη στα προϊόντα και χρήση υποκατάστατων, με «πρωταγωνιστή» της κατηγορίας το φυτικό γλυκαντικό στέβια. Με τη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε πιο υγιεινές επιλογές, ο περιορισμός της ζάχαρης αποτέλεσε «μονόδρομο» για τις μεγάλες βιομηχανίες, καθώς ο σύγχρονος τρόπος ζωής φαίνεται να ταυτίζεται με πιο ωφέλιμες επιλογές και να απομακρύνεται από προϊόντα που θεωρούνται «ένοχα».