Υψηλό κέρδος από τα Pet Food στα μίνι μάρκετ

Η αύξηση της ζωοφιλίας στην Ελλάδα, με τουλάχιστον το 15% του πληθυσμού της χώρας, να διαθέτει πλέον, ένα ή και περισσότερα κατοικίδια, έχει μετατρέψει και τις ζωοτροφές ( Pet Food) στο “κρυμμένο όπλο” για τα μίνι μάρκετ της χώρας.

Ένα μεγάλο μέρος αυτών, ειδικά σε γειτονιές με πολλά κατοικίδια, έχουν φροντίσει να εμπλουτίσουν τη γκάμα τους με προϊόντα της κατηγορίας Pet Food, γεγονός που φαίνεται να αποδίδει και από πλευράς εσόδων.

Ένα ρεπορτάζ σε μίνι μάρκετ της Αθήνας, επιβεβαίωσε τόσο την αύξηση στις πωλήσεις, όσο και το μεγάλο περιθώριο κέρδους από για τους ιδιοκτήτες τους. Στο 16ο τεύχος του περιοδικού Mini Market & Μικρή Λιανική μάλιστα, μπορείτε να διαβάσετε ένα αναλυτικό αφιέρωμα για τα Pet Food στην Ελλάδα και να δείτε γνωστά και νέα προϊόντα της κατηγορίας.

Κέρδος 30% στο Pet Food”

Υψηλό κέρδος από τα Pet Food στα μίνι μάρκετΤο μεγάλο περιθώριο κέρδους που έχουν τα καταστήματα μίνι μάρκετ από τα προϊόντα της κατηγορίας Pet Food, μας επιβεβαίωσε ο κ. Μούκας Αντρέας, ιδιοκτήτης του Μίνι Μάρκετ επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου στην περιοχή της Πετρούπολης. “Τα μίνι μάρκετ κερδίζουμε από κάποια από αυτά τα προϊόντα, ακόμη και ένα ποσό της τάξης του 30% από την τιμή πώλησής του”. Ο ίδιος διαθέτει ένα περιποιημένο και γεμάτο κατάστημα, με μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, γεγονός που ισχύει και για το Pet Food. “Ναι έχουμε αρκετά προϊόντα και είναι αλήθεια ότι τον τελευταίο καιρό, υπάρχει και μία αύξηση στη ζήτησή τους από τον κόσμο”, σημείωσε στο minimarketmag.gr

“Μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις”

Η αύξηση των ιδιοκτητών κατοικίδιων τα τελευταία χρόνια, η οποία συνεχίζεται με έντονους ρυθμούς εξαιτίας της ενισχυμένης ζωοφιλίας των νέων ανθρώπων, επιβεβαιώνεται και από τις πωλήσεις των προϊόντων Pet Food, σύμφωνα με όσα μας είπε από την πλευρά του, ο κ. Καλημερίδης. Η σύζυγός του διαθέτει κατάστημα μίνι μάρκετ στην οδό Πριάμου 31, στο Ίλιον Αττικής τα τελευταία τρία χρόνια, αλλά βρίσκεται στο χώρο πάνω από 30 χρόνια, με αντίστοιχο κατάστημα σε άλλη περιοχή παλαιότερα. Μας είπε λοιπόν ότι “υπάρχει μεγάλη αύξηση στις τροφές των κατοικίδιων. Είναι πολύ περισσότερος πια ο κόσμος που τα ζητάει, γιατί έχουν και περισσότεροι ζώα τα τελευταία χρόνια στα σπίτια τους”.